18 Kasım 2013 Pazartesi

Bitirdiklerim - Part -1

Bugün sizlere bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim..
1. Nuxe  Normal Ciltler İçin  24 Saat Nemlendirici ve Yatıştırıcı Bakım Kremi: 
Bu ürünü http://www.chunlibeauty.com/ sitesinin tatlı ve güzel kalpli sahibesi Busenin blog çekilişinden kazanmıştım.Hafif akışkan bir dokusu olan mis gibi kokan ve cildi çok iyi bir şekilde nemlendiren bir krem.Açıkçası çok memnun kaldığım bir ürün oldu.Ürünün fiyatı: 89 TL Tekrar alır mıyım ? Evettt..
2.Otacı Bitki Özlü Şampuan:
Temiz içerikli SLS ve türevlerini içermeyen kepeğe karşı etkili bir şampuan.Özellikle saçlarınızda boya yada herhangi başka bir işlem(brezilya fönü, perma vs.) yoksa memnun kalacağınızı düşünüyorum. Fiyatı 13 TL. Bu şampuanı tekrar alır mıyım? Evet..

3.Max Factor MasterpiaceEye Brightening Mascara - for hazel eyes:
Max Factor rimelleri oldum olası çok sevmişimdir.Peki bu rimeli nasıl? ne  akar ne bulaşır , kirpiklerime hacim+dolgunluk katar ve yüzümü yıkadığımda tek hamlede çıkar..Bir rimelden beklediğim herşeye sahip :) ++ for eyes hazel(ela gözler için)  olduğundan siyah rengi içerisinde altın rengi ışıltılar mevcut.Özellikle gün ışığında gözlerinizin rengini daha bir belirginleştiriyor.Uzun lafın kısası gözleriniz ela ise şiddetle alın aldırın..Normal fiyatını bilemeyeceğim ama klasik bir watson indiriminde 24 TL'ye almıştım.En kısa zamanda tekrar alacağım.
4.Loreal Üç Etkili Makyaj Temizleme Suyu:
 Bioderma Sensibio H20 makyaj temizleme ürünüm bittiğinde almıştım.Fiyatı yaklaşık 15 TL. Bloglardaki yorumlara istinaden denemek istemiştim ama beni hayal kırıklığına uğratan bir ürün oldu.Tekrar alır mıyım? Hayır..Bioderma  Sensibio H20 ile yola devam =>
5:Avon Göz Makyajı Temizleyicisi:
Ne zaman aldığımı hatırlamıyorum ama uzun zamandır benimle olan bir ürün. Yanlış hatırlamıyorsan bir katalog indiriminden 7,5 TL'ye almıştım.Makyajı çıkartıyor evet bu kısmı fena değil ama gözlerimide bu esnada cayır cayır yakıyor.Her çıkarttığım makyaj sonrasında gözlerim kıpkırmızı oluyor ve bu durum benim hiç hoşuma gitmiyor.Özellikle cildiniz hassassa aman ha sakın almayın derim.. Bir daha almayı düşünür müyüm ? Hayır almam..
6:Givenchy Ange ou Demon Parfüm: 4 yıldır belli aralıklarla dönüp dolaşıp tekrar aldığım oryantal+çiçekçi diyebileceğimiz imza parfümüm..Parfümü inceleyecek olursak;Üst notalarda mandalina ve safran; orta notalarda Maxillaria orkidesi ve ylang-ylang; alt notalarda tonka fasülyesi, meşe ağacı özleri ve vanilya. Tekrar alır mıyım? Evet...

Sizlerin bitirdiğiniz ve memnun kaldığınız ürünler neler? Paylaşırsanız sevinirim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...