19 Kasım 2013 Salı

Maybelline Dream Pure BB Krem -Yağlı ciltler için-

Merhabalar bugünkü yazımızın konusu Maybelline'nin ülkemize yaklaşık 1-2 ay önce gelen yağlı ciltler için üretilmiş olan BB kremi..
Peki BB Krem Nedir ? Kısaca bahsedicek olursam ;cildimizi nemlendiren , ciltteki renk eşitsizliğini dengeleyen,aynı zamanda güneş koruma faktörü de içeren mucive bir kremdir.Özellikle cildinizde çok ciddi sorunlar yoksa günlük makyaj için fondoten yada pudraya harika bir alternatiftir. Ben  günlük makyajımda yaklaşık 2 yıldır BB krem kullanıyorum ve çok memnunum..Hatta çevremdeki herkese alıyorum+ aldırıyorum :) ve şimdiye kadar hiç bir olumsuz dönütle karşılaşmadım..Şimdiye kadar Missha, Garnier,Kiehl's, Maybelline gibi birçok marka denedim favorim açık ara Missha'dır öncelikle bunu belirteyim..Sonrasında da bugünkü konuğumuz olan Maybelline Dream Pure 'e geçelim..
 Öncelikle ürünün vaadlerine bakalım..


Sağlıklı Görünen Bir Cilt İçin 8 Etki Bir Arada BB Krem
Salisilik asit içerikli(gözenek görünümünü oldukça hafifleten bir etken maddedir)

1. Kusurları kapatır.
2. Ciltteki kızarıklık görünümünü azaltır.
3. Yağ İçermez.
4. Gözenek görünümünü azaltır.
5. Taze bir görünüm sağlar.
6. Kızarıklık kapatır.  
7. Nemlendirir ve pürüzsüzleştirir. 
8. Cilt tonunu eşitler.
Cilt kusurlarını hafif + orta derecede kapatıyor..Cildimi yağlandırmıyor..Gün sonuna kadar pudrasız idare edebiliyorum..Açıkçası günlük makyaj için uygun fiyatlı bir ürün olduğunu düşünüyorum..Norma fiyatı 20TL 'ydi..Ben Gratisin meşhur%50 indiriminden 10 TL 'ye almıştım..
Fiyat performans açısından fena bir ürün sayılmaz..Özellikle cildiniz yağlıysa ve hafif+orta derecede bir kapatıcılık istiyorsanız bu ürüne bir şans vermelisiniz der sizi fotoğraflarımla başbaşa bırakırım..

Öncesi 

(Bu aralar cildim ergenlik dönemine bir gönderme yapıyor nedense )

Sonrası 

(kısmen renk eşitliği sağlanmış ama di miii)

 Sizler BB krem kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız sizin favoriniz hangi ürün??





3 yorum:

  1. Gerçekten çok başarılı bir ürün.. Resimlerde gayet iyi kapatmış :) Beğendiğim kadar varmış açıkçası :) Ben kendi cildimde çillerime kapatıp kapatmadığına baktığım için :) Benim kapatıcı kriterim o :)
    Beni izlersen yazılarımı takip edebilirsin :)İstersen maille de ulaşabilirsin.. Bu arada Aralıkta Çekilişim olacak mutlaka katıl :)Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipçinim Nil..Bloğunda çok keyifli gerçekten ;)

      Sil
  2. Teşekkür ederim Mervecim.. Seninki de çok tatlı pembiş pembiş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum ...