13 Kasım 2013 Çarşamba

The Body Shop Hindistan Cevizli Lip Butter

Bugünkü yazımın konusu..Mini minnacık kutusuyla ve harika kokusuyla
The Body Shop Hindistan Cevizli  Lip Butter

Nemlendirmesi ortadan hallice olmakla birlikte buram buram kokan hindistan cevizi kokusuyla beni benden alan bir üründür kendileri.. Hindistan cevizi kokusunu seven biriyseniz kesinlikle en kısa zamanda bakmanızı öneririm.Tek sevmediğim yönü kutu içerisinde satıldığı için elle uygulanması ve benim bu yöntemi çokta hijyenik bulmamam..

Fiyat bilgisine gelecek olursak mini boy Hindistan cevizli body butter ile lip butter'i set halinde 10 TL'ye almıştım..

Özellikle indirim zamanına denk getirirseniz uygun bir fiyata alabilirsiniz.
Tekrar alır mıyım??? kesinlikle evet...

2 yorum:

  1. Merve'm canım benim ilham kaynağım uzun zamandır aklımda benimde blog olayı senden cesaret alıyorum yazılarını okudukça hayırlı olsun bloğun canım �� bu arada

    YanıtlaSil
  2. Canım benim teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum ...