5 Ocak 2014 Pazar

Neutrogena ♥ Kış Aşkı ♥ El Kremi

Merhabalar,
Bugünkü konuğumuz kuru çatlamış ellerinizi pamuk gibi yapan, benim için mucize niteliğinde bir el kremi olan 
☼ Neutrogena Kış Aşkı  


Benim ellerim kışın öyle bir kurur ki..Kuruluktan çatlamaya hatta yer kanamaya başlar..
Ne sürsem fayda etmez(piyasadaki tüm el kremlerini denedim +vazelin bile çözüm olmuyordu siz düşünün nasıl bir halde olduklarını)

                  Son çare olarak şimdiye kadar hiç şans vermediğim Neutrogena'ya bir şans vereyim dedim..Bir krem benim ellerime ne kadar fayda sağlayabilirdi ki sonuçta (yani ben öyle zannediyordum) kesinlikle abartmıyorum bu krem bir mucize...Kremi  ilk sürdüğünüzde vazelinimsi bir yapısı var ama max 5dk içerisinde emiliyor ..Sonrasında bir bakmışsınız ellerinizdeki kuruluk bir anda gitmiş elleriniz artık pamuk gibi...

                 Sizlerde benim gibi kuru ve çatlamış ellerden mustaripseniz gidin Neutrogena Kış Aşkı El Kremi'ni alın  ve sonrasında bana bir teşekkür etmeyi unutmayın :) 
Fiyat Bilgisi: 13 TL (ben indirim zamanı 6,5 TL'ye almıştım)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum ...